loading...

گنبد شيشه اي، آينه دكوراتيو

طراحي واجراي گنبد هاي شيشه اي نورگير و آينه هاي دكوراتيو ديواري

بازدید : 281
11 زمان : 1399:2

گنبد شيشه اي استين گلاس، طرح مدرن آذين

كد محصول: چارسيك 14

متريال: شيشه (تراش خورده و بدون تراش)

سبك طراحي: مدرن

تكنيك: استين گلاس

قابليت آب بندي: دارد

ابعاد: قابل سفارش

طراحي: قابل تغيير

براي سفارش و مشاوره فني و تخصصي با چارسيك تماس بگيريد…

گنبد شيشه اي يكي از از عناصر تكامل يافته معماري محسوب مي شود. اجراي گنبد با متريال هاي مختلفي همانند سنگ و آجر در سبك هاي مختلف معماري از ديرباز انجام شده است. اهميت وجود نور در فضا، استفاده از شيشه ها را در ديوارها و سقف ها اجتناب ناپذير كرده است. گنبد ها نيز با توسعه تكنولوژي و توان مهندسي و فني، اين امكان را يافته اند تا با شيشه اجرا شوند و بتوانند با عبور و كنترل نور در فضا، علاوه بر ايجاد زيبايي خيره كننده و به وجود آوردن نقوش، نقش نورگير را نيز داشته باشند. گنبد سازه اي است كه از نظر بصري داراي حس روانشناختي قوي و زيبايي شناسي منحصر به فردي است. احساسات انساني با قرار گرفتن در زير گنبد شكلي متعالي به خود مي گيرد و انسان را به تحسين وا مي دارد.

گالري گنبد شيشه اي چارسيك

بازدید : 244
11 زمان : 1399:2

نقش گنبد شيشه اي استين گلاس و تيفاني در لوكس كردن فضاهاي داخلي

گنبد شيشه اي طرح دار كه با تكنيك هاي استين گلاس (استيندگلاس) يا تيفاني اجرا مي گردد، به طور كامل يك هنر دستي محسوب مي شود و تمام مراحل آن توسط نيروي انساني و با دقت، صرف وقت و حوصله توليد مي شود. گنبد هاي شيشه اي استين گلاس و تيفاني به فضا شخصيتي بي همتا مي بخشد و در لوكس شدن خانه ها نقش تاثيرگذاري دارند. معماران و طراحان در طول تاريخ، ارزش نور را درك كرده اند و در طراحي هاي خود آن را به طور ويژه مد نظر قرار قرار داده اند. نورگيرهاي سقفي از ديرباز در بسياري از خانه هاي سلطنتي و لوكس و همچنين گالري ها استفاده فراواني داشته است. گنبد هاي شيشه اي استين گلاس و تيفاني نه تنها نور محيط را تامين مي كنند، بلكه يك پيوند بصري و معجزه آسا با آسمان نيز ايجاد مي كنند. اين قويترين تأكيد تزئيني و دكوراتيو در فضاي داخلي محسوب مي شود كه با عث مي گردد ارتفاع سقف، برجسته به نظر برسد و جريان نور را تغيير كند. گنبد هاي شيشه اي علاوه بر اينكه خود داراي زيبايي فراواني هستند، با تبديل نورهاي مزاحم به نورهاي لطيف و زيبا و چشم نواز، مي توانند در سرتا سر خانه، صحنه هاي شگرف و نابي را بوجود آورند.

نقش گنبد شيشه اي استين گلاس و تيفاني در لوكس كردن فضاهاي داخلي

از لحاظ فني، گنبد شيشه اي استين گلاس و تيفاني يك ساختار مهندسي تركيبي است كه تركيبي از چند عنصر قاب فلزي، شيشه تزئيني، لحيم و سرب(مفتول هاي فلزي) است. تمام پانل هاي شيشه اي به گونه اي تقويت مي شوند تا از تضعيف شيشه و شكستن شيشه ها جلوگيري شود. تقويت با قاب فلزي جزئي از خود هنر استين گلاس و تيفاني محسوب مي شود. گنبد هاي شيشه اي قطاعي از يك كره هستند كه گروه هنري چارسيك با در نظر گرفتن تمام اصول طراحي و زيبايي شناسي، بهترين و مناسب ترين ابعاد را براي يك دهانه در نظر مي گيرد.

نقش گنبد شيشه اي استين گلاس و تيفاني در لوكس كردن فضاهاي داخلي

نقش گنبد شيشه اي استين گلاس و تيفاني در لوكس كردن فضاهاي داخلي
در طي هر پروژه، چارسيك چالش ها و مشكلات فني و هنري بسياري را پيش روي خود دارد كه با اتكا به تجربيات خود، به حل آن ها مي پردازد. عوامل بسياري از قبيل معماري و سبك طراحي داخلي، ويژگي هاي نور، ارزش هنري، فاصله بين بيننده و اثر هنري، روش نصب، اولويت هاي مشتري، ايمني، رنگ، بافت، مواد، تركيب، اثرات مورد نظر و بسياري ديگر از موارد مواردي است كه ممكن است در طول هر پروژه نياز به حل مساله داشته باشند.
ايده هاي جديد هميشه براي مشتريان خاص اهميت داشته اند. مشترياني كه هنر را مي شناسند و اثر هنري را به خوبي درك مي كنند. گنبد هاي شيشه اي استين گلاس و تيفاني از جمله ايده هاي بكر و مناسبي هستند كه مي توانند مورد توجه افراد خاص پسند باشند. چارسيك بر آن است تا بتواند نوترين و ناب ترين طرح هاي روز دنيا را در گنبد هاي شيشه اي اجرا كند.

نقش گنبد شيشه اي استين گلاس و تيفاني در لوكس كردن فضاهاي داخلي

نقش گنبد شيشه اي استين گلاس و تيفاني در لوكس كردن فضاهاي داخلي

منبع: وب سايت چارسيك

www.charsik.com

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 182
  • بازدید کلی : 2915
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی